
Ofis taşımacılığı söz konusu olduğunda daha profesyonel bir çalışma da devreye girmektedir. Özellikle büyük ofislerin taşınması bir hayli zordur. Karmaşayla bu durumda daha fazla karşılaşılmaktadır. Şirketler bu gibi durumların önüne geçmek için güvenilir ve profesyonel olan bir firmayla çalışmayı tercih etmektedir.
Ofis taşımacılığında üç önemli husus bulunmaktadır. Bunlardan ilki sigortalı taşımacılık, ikincisi düzgün paketleme ve üçüncüsü ise ekspertiz hizmetidir. Şehirler arası nakliyat söz konusu olduğunda bu üç konu daha fazla önem kazanmaktadır. Peki, bu konular neden bu kadar önemli? Bu konuların detaylarını gelin birilikte inceleyelim.
Ofis Taşımacılığında Dikkat Edilmesi Gerekenler
Şehirler arası nakliye daha zahmetli bir iştir. Aynı zamanda hata oranının daha az olması gerektiği bir iştir. Öncelikle nakliyat için bir firma ile anlaşmadan önce firma ile sözleşme yapmanız önemlidir. Yapacağınız sözleşmede karşılaşabileceğiniz olası bir zarar durumunun nasıl telafi edilebileceği gibi detaylar bulunmalıdır. Bu sayede eşyalarınızın taşınması sırasında yaşanabilecek aksiliklerden korunmuş olursunuz.
İkinci olarak firma hakkında yorumlar önemlidir. Firmanın daha önce çalıştığı müşterilerle bağlantınız varsa bu bağlantıyı değerlendirmelisiniz. Firma hakkında internette paylaşılan yorumlara da göz atabilirsiniz. Çalışmayı planladığınız firmanın eşyalarınızı düzgün bir şekilde paketlemesi taşıma sırasında araç içindeki sarsıntılardan en az şekilde etkilenmesini sağlayacaktır. Özellikle cam gibi kırılgan eşyaların paketlenmesine daha fazla özen gösterilmelidir.
Üçüncü olarak ise firmanın sunmuş olduğu ekspertiz hizmeti önemli olmaktadır. Ekspertiz hizmeti alındığında taşınacak eşyaların değeri ve ücreti belirlenmiş olur. Bu sayede de bir hasarla karşılaşmanız durumunda zararınız önceden hesaplanmış olur.
Şehirlerarası Nakliyatta Firma Seçimi
Şehirler arası nakliyat için bir firma ile anlaşmanın son aşaması da fiyat konusunda uzlaşmaktır. Fiyat konusunda her firmadan farklı fiyat teklifleri alabilirsiniz. Bu teklifler arasından en makul olanını ve en güvenilir olan firmayı seçmeniz önemlidir. Şehirler arası nakliye için güvenilir firmayla çalışmanın önemi daha fazla olmaktadır.
Tüm bunlara ek olarak Evdema’ya gelerek ofis eşyalarınızdaki eksikleri tamamlayabilirsiniz. Buradan vereceğiniz siparişlerinizde teslimat adresinize kadar yapılmaktadır. Bu konuda nakliye süreci ile ilgilenmenize de gerek kalmamaktadır.